Over ons

Als oprichter van onder andere de webwinkel Wijnpakkettenonline.nl was ik vanwege een beperkt marketingbudget genoodzaakt mezelf te verdiepen in de online marketing materie en deze toe te passen in de praktijk. Vanaf de start dat ik in aanraking met onlinemarketing kwam heeft dit vak mij gegrepen vanwege de veelzijdige en dynamische werkzaamheden, technieken en strategieën die hierbij komen kijken. Na de verkoop van mijn webwinkels werd ik door bedrijven benaderd voor het uitvoeren van onlinemarketingwerkzaamheden. Hierdoor opende er voor mij nieuwe deuren en ben ik veel gaan samenwerken met onlinemarketingbureaus. In  plaats van zelf de werkzaamheden uit te voeren ging ik met een copter view boven bedrijven hangen. Mijn doel is om samen met mijn klanten een zo´n hoog mogelijk rendement te halen uit het marketingbudget. In samenwerking met jou teken ik de te varen koers uit. Wat we gaan doen vertel ik je graag telefonisch of onder het genot van een bakje koffie.

profielfoto_pieter_bosch
Pieter Bosch
Eigenaar Onlinemarketingrendement.nl

Bij het uitvoeren van marketing hoort een marketingbudget. Je krijgt zoveel mogelijk marketing impact voor een zo klein mogelijk budget. Jouw resultaat is onze uitdaging. Vooraf bespreken we wat er gerealiseerd wordt voor het beschikbare marketingbudget.

We beginnen met het in kaart brengen van je bedrijf. Daarbij kijken we welke marketingactiviteiten er nu worden ingezet. Door hier inzage in te krijgen weten we welke koers er nu gevaren wordt, en gaan we het gesprek aan over de te varen koers. Mocht je de online marketingwerkzaamheden hebben uitbesteed aan een bureau, dan zijn wij de gesprekspartner om zaken voor elkaar te krijgen.

We kijken welke strategieën en kanalen het beste kunnen worden ingezet om een zo’n hoog mogelijk rendement te halen.

Voor het verrichten van onlinemarketingwerkzaamheden dient er met diverse partijen te worden samengewerkt. Dit zijn onder andere webdevelopers, marketingbureaus en het personeel van onze klanten. Wij hebben ervaring met het trainen van personeel zodat zij zo goed mogelijk in staat zijn bepaalde marketing facetten in huis te houden.

Door je bedrijf, website en branche waarin je actief bent intensief te analyseren komen we erachter waar de kansen liggen op het gebied van onlinemarketing.